Ljiljana Kukec, predsjednica FIP-a ističe zadovoljstvo suradnje sa stranim franšiznim partnerima koji sve više prepoznaju Hrvatsku i njezine franšize ne samo kao primatelje, već i kao davatelje franšize. Potvrda tomu su i sjajni iskoraci hrvatskih franšiza na zahtjevna međunarodna tržišta za koje su nastavljeni upiti o mogućnostima širenja, ali i neke nove franšize spremne su za predstavljanje na svjetskoj sceni. Kukec poziva zainteresirane da se za sve informacije obrate Udruzi oko detalja mogućeg odlaska na, zasad, dogovorena tri međunarodna događanja.
Taiwan – Azija na dlanu
U Taiwanu, jednom od najdinamičnijih franšiznih tržišta Azije, Hrvatska udruga za franšizno poslovanje organizira posjet Taipei International Franchise Exhibition, koji pruža jedinstvene prilike za umrežavanje i poslovnu suradnju. Članovi će imati priliku uživati u brojnim pogodnostima, uključujući plaćeni smještaj, besplatan ulaz na sajam i gala večeru, te za potencijalne izlagače, posebne izlagačke pakete s atraktivnim popustima.
Malezija – snažno franšizno tržište spremno na nova umrežavanja
U Maleziji, tržištu koje se ističe svojom podrškom vlade franšiznom sektoru, FIP igra ključnu ulogu u povezivanju članova s događanjima kao što je 31. FIM 2024. Taj prestižni sajam nudi iznimne mogućnosti za umrežavanje s preko 200 izlagača iz cijelog svijeta. Posebni aranžmani koje je Udruga dogovorila uključuju između ostalog popuste na izlaganje i sve događaje, ali i pokrivene troškove putovanja i smještaja za tvrtke sudionike organiziranog franšiznog B2B susreta u okviru “Franchise In Buying Mission”.
SAD – Franšizno srce svijeta
U suradnji s International Franchise Association, Udruga omogućava svojim članovima sudjelovanje na godišnjoj konferenciji u Phoenixu, Arizona od 17-20.2.2024. Prilika je to za pristup jednom od najvažnijih svjetskih franšiznih događanja godine po znatno sniženim cijenama kotizacije.
Hrvatska udruga za franšizno poslovanje u 2024. nastavlja promovirati franšizno poslovanje kao jedan od najsigurnijih načina poslovanja, a zajedno s utemeljiteljima nagrade Franchise Brand Leader Award, prvim poslovnim radijem i poslovnim sustavom PoslovniFM i Brending Akademijom, održavat će i Franšizni klub, mjesto na kojem će svi zainteresirani kroz primjere iz prakse moći doznati sve što ih zanima o franšiznom poslovanju.
Izvor: FIP / Foto: ONE.easy